بریس در دهان
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

مرحله ی قرار دادن بریس در دهان 

ادامه ی مرحله ی ارتودنسی در این مطلب برای شما توضیح داده میشود تا کامل آشنا شوید . این مرحله با کمک دستیار انجام میشود مرحله است به این صورت که بریس را در دهان قرار میدهند. حدود دو ساعت طول می‌کشد. یکی از دستیاران مجرب ارتودنسی به متخصص کمک می‌کند تا تجهیزات مربوط به ارتودنسی جایگذاری شود، به سوالات بیمار پاسخ می‌دهد و در تمام مراحل درمان از آغاز تا پایان بیمار را همراهی می‌کند. دستیار ارتودنسی دندان‌ها را برای چسباندن براکت‌ ارتودنسی یا نگین‌ها آماده می‌کند، سپس متخصص براکت‌ها را با دقت یک به یک روی دندان‌ها می‌چسباند.متخصصین ارتودنسی زمان زیادی را با توجه به اهمیت این مرحله به آن اختصاص می‌دهند و به کوچکترین جزییات دقت می‌کنند تا بهترین نتیجه ممکن به دست آید. تمام مسائل مربوط به جایگاه براکت‌ها، تجویز براکت مناسب، نوع براکت و انتخاب سیم در این جلسه پوشش داده می‌شود.

 راههای مختلف  درمان ارتودنسی 

در مرحله ای که بیمار مورد معاینه و مراحل بعد که عکس برداری و قالب گیری دندان انجام میشود براحتی میتوانند تشخیص دهند که برای درمان ارتودنسی از چه راهی استفاده کنند چند روش وجود دارد.  پس از بررسی عکس‌ها و قالب تهیه شده روش‌های مختلف درمان ارتودنسی در جلسه مشاوره توضیح داده می‌شود و نمونه‌هایی از بریس‌ها، ارتودنسی نامرئی و تجهیزات و وسایل  ارتودنسی مورد استفاده در مراحل آتی به بیمار نشان داده می‌شود. این جلسه مشاوره 20 تا 30 دقیقه زمان می‌برد. پس از موافقت بیمار با ادامه‌ی درمان و روش پیشنهادی، زمان گذاشتن بریس تعیین می‌شود که یا در همان روز مشاوره یا به فاصله چند روز از آن خواهد بود. قالب‌گیری  ارتودنسی نامرئی  (کلیر الاینر) معمولاً در همان جلسه مشاوره قابل انجام است.

 

 





:: برچسب‌ها: ارتودنسی دیمون ,دیباند ارتودنسی ,سپریتور ارتودنسی ,باندینگ ارتودنسی ,روش های ارتودنسی ,مراحل ارتودنسی ,بندینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: